Pokemania.ro va pune la dispozitie urmatoarele metode de plata:

Plata online - NETOPIA Payments

Poti plati online cu cardul personal sau al companiei tale in conditii de siguranta deplina, deoarece datele cardului tau nu vor fi stocate de catre procesator, ele fiind securizate si incriptate. 

Pentru efectuarea platii, vei introduce numarul cardului tau, data expirarii si codul CVV2/CVC2 (ultimele trei cifre inscriptionate pe banda de pe verso).

Moneda in care se va efectua plata este RON; pentru alte monede acceptate te rugam sa ne contactezi.

Plata online - Stripe

Sistemul permite operatiuni in 135 de monede diferite si asigura protectie impotriva fraudelor.

Utilizatorii isi pot introduce informatiile financiare direct in pagina de checkout, pentru a finaliza cumparaturile rapid si fara redirect-uri.

Plata online - Revolut

Revolut este o solutie financiar-bancara all-in-one infiintata de compania londoneza cu acelasi nume.

Plata online - Paypal

Platile online prin PayPal se desfasoara in completa siguranta. Poti plati prin intermediul contului PayPal sau poti efectua plata direct cu cardul, chiar daca nu detii un cont PayPal. 

In cadrul sistemului PayPal, vei introduce datele cardului o singura data, acestea fiind inregistrate si perfect securizate pe serverul PayPal.

Transfer bancar (ordin de plata)

Dupa trimiterea comenzii, vei primi toate informatiile necesare care trebuie inscrise pe ordinul de plata. Livrarea comenzii se face doar dupa confirmarea platii. 

Pentru accelerarea procesului, te rugam sa ne contactezi si sa ne trimiti o copie dupa ordinul de plata.

Plata in sistem ramburs

Plata ramburs se efectueaza integral la livrarea comenzii. In cazul livrarii produselor de catre curieri, plata se va face catre comisionarul care efectueaza livrarea.

Plata din Wallet Pokemania.ro

  • Clientul va putea sa achite o parte din contravaloarea comenzii utilizand suma eligibila disponibila in wallet, iar diferenta de plata va fi achitata utilizand una dintre celelalte metode de plata disponibile;

  • in anumite situatii si in functie de setarile aplicabile, intreaga contravaloare a comenzii va putea fi achitata din wallet.

Precomenzi și Disponibilitatea Produselor

  • Confirmarea Precomenzii și Plata în Avans: Achitarea în avans a precomenzilor este o modalitate de a vă rezerva prioritatea pentru produsele foarte așteptate. Totuși, dorim să subliniem că aceasta nu constituie o garanție absolută a livrării produsului.

  • Alocări de la Distribuitori: Ocazional, cantitatea de produse pe care o primim de la distribuitorii noștri poate fi mai mică decât comenzile noastre inițiale. Aceste situații sunt cauzate de provocări neprevăzute în lanțul global de aprovizionare, care sunt în afara controlului nostru direct.

  • Gestionarea Stocurilor Limitate: În cazul în care stocul alocat este insuficient pentru a onora toate precomenzile, este posibil să fim nevoiți să ajustăm cantitățile sau, în cazuri rare, să anulăm anumite precomenzi. Într-o astfel de situație, vom proceda la rambursarea integrală a sumelor achitate pentru produsele care nu pot fi livrate.

  • Comunicare Transparentă: Ne angajăm să vă ținem la curent și să vă contactăm individual în cel mai scurt timp posibil dacă precomanda dumneavoastră este afectată. Prioritatea noastră este să gestionăm aceste situații cu transparență și să minimizăm orice inconvenient.

Plata prin finantare BT Direct

Beneficiile Smart by BT Direct: 100% digital, 100% smart 

✓ Flux simplu de utilizare: proces intuitiv, identificare online, semnatura electronica; 
✓ Fara commision de analiza; 
✓ Aprobat in 10 minute; 
✓ Achizitionarea produsului dorit se face complet online. 

Iata cum poti finanta produsele tale mai usor 

✓ Adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi; 
✓ Alege modalitatea de plata “Credit Online SMART by BT Direct”; 
✓ Vizualizeaza detaliile creditului si identifica-te: faci o poza a cartii de identitate, un selfie si o sesiune video live; 
✓ Completezi informatiile necesare analizei, primesti oferta si semnezi documentele digital. Totul se face online, fara drumuri la banca! 

Documente necesare – Cartea de identitate. BT Direct poate solicita documente suplimentare, daca este cazul. 

Daca ai deja un card BT Direct - urmeaza acesti pasi: 

• Cum platesti prin cardul BT Direct: 
1. Adauga produsele dorite in cosul de cumparaturi; 
2. Alege metoda de plata “Card bancar debit/credit” si efectueaza plata integrala; 

• Pentru achizita de minimum 500 RON, beneficiezi de Programul de Rate Oriunde: 
➢ Pana la 3 rate fara dobanda; 
➢ Intre 4 si 36 de rate cu dobanda mica de doar 1% lunar. 

• Cum alegi ratele: 

1. Primesti un SMS cu cele doua optiuni de rate disponibile; 
2. Raspunzi in maxim 3 zile cu suma tranzactionata si numarul de rate dorit; 
3. Vei primi mesaje de confirmare si vei putea vizualiza detaliile in extrasul de cont aferent 
cardului BT Direct. 

Pentru achitarea ratelor ai mai multe variante: 

1. Prin scanarea codului de bare de pe extrasul de cont*: 
➢ La automatele BT Express de la Banca Transilvania, identificandu-te cu Cardul BT Direct prin 
scanarea codului de bare; 
➢ La orice punct de plata PayPoint din reteaua de peste 18.000 de parteneri; 
➢ In aplicatia PAGO, selectand BT Direct din meniul de furnizori si scanand codul de bare; 
➢ In magazinele Flanco, la Biroul de Credit BT Direct; 
➢ In aplicatia 24Pay, alegand BT Direct IFN SA din meniul “Plati facturi – Servicii Financiare”. 

*Nu ai un extras de card la indemana? Poti genera codul de bare introducand numarul de cont aici

2. Prin transfer interbancar (din alta banca decat Banca Transilvania) in contul RO44BTRLRONINCS000788104, 
deschis la Banca Transilvania cu mentionarea numarului de cont sau a informatiei din codul de bare de 
pe extras. 

3. Prin ordin de plata predefinit in BT24/ NeoBT si BT Pay din meniul “Plateste o factura de utilitati”, 
selectand ca furnizor BT Direct – Card si completand informatia din codul de bare de pe extras. 
Pentru mai multe detalii: E-mail: contact@btdirect.ro | Telefon: 021.308.40.00 |  www.btdirect.ro